24 Nisan 2009 Cuma

Biri elimden tutsun lan!

Bilmemek çok kötü bir şey sevgili okurlarım. Allah düşmanımın başına vermesin. Mesela ben bu blogger gak guk işlerini pek bilmiyorum. Sayfayı bu hale ,,getirene kadar götümden ter aktı resmen. İşlerin nasıl yürüdüğüne dair de hiçbir fikrim yok. Teknolojiden zerre anlamıyorum. Neyse ki patronum bundan haberdar değil. Öhömm. Neyse. Siz de ne Allahsızmışsınız lan! Biri de gelir der ki, deyzecim der, hoşgeldin der, bi şeye ihtiyacın var mı filan der. Mail adresimi de yazdım oraya ama hiçbir numaranızı görmedik. Adab-ı muaşeret filan yalan olmuş. Hayır yani sikerim böyle işi çok afedersiniz.

4 yorum:

kaba şimşek dedi ki...

şu yorum zımbırtısını ayrı sahife olarak açmayı başarsan yeter bence. ha bir de yorum yapacaz diye o salak saçma harf doğrulama şaysini de iptal etsen bence en mikemmele yakını olur.

Aylin Balboa dedi ki...

Valla şiir gibi konuşmuşsun. Satır arasında sanki böyle bir "arife tarif gerekmez" deyimi geçmiş gibi hatta. Ancak arif değilim, bunu anlatmaya çalışıyorum. Yani, o yorumları ayrı sayfada açma hödösünü başarırsam zaten ubermensch oldum lan diye ortalığı velveleye verebilirim.
Ama du bakalım, belki o harf doğrulamayı iptal edebilirim. Bir yerden gözüm ısısrıyor zira.

Aylin Balboa dedi ki...

Lanet olsun dostum başardım.

Beni, başarabileceğime inandıran ve motive eden Kabaca mahlaslı dostuma teşekkürü borç bilirim.

Şimdi gitmeliyim. Kahrolası federallerle başım dertte.

kaba şimşek dedi ki...

fatih terim'in de dediği gibi, biz türkler kendimizi çok şey görüyoruz aslında öyle görmesek çok şey olur. işte sen demin bunu ispatladın dostum!