24 Haziran 2009 Çarşamba

Boktan mevzular!

.
Benim bi yeğen var, adı Emre. Bundan sonra kendisinden Emre diye bahsettiğimde kimse şaşırmasın yani. Ayrıca ona hareket yapan hareketin Allahını görür! Tersim pistir. Yok yere sinirleniyorum işte böyle. Sonra da millet bi araba laf ediyor. Ya mevzu bu değil. Şu. Bizim bu Emre geçen sene motordan düşüp bacağını kırdı. Ama komple kırıldı bacak, kalçaya kadar alçıya aldılar. Yazın alnında hayvan gibi alçının içinde çürüdü tabi çocuğun bacağı. 2 ay filan geçti geçmedi aldı testereyi geldi salonun ortasına kesti alçıyı bu. Etrafa misk-i amber kokuları yayılacak değil ya, annem dedi ki, " öff Emre" dedi burnunu kapayarak, "bok böyle koksa kimse sıçmaz yemin ediyorum" dedi. Annemin o sözü efsane oldu sonra bizim arkadaşlar arasında. Böyle işte.

Bu lüzumsuz postu okuyup da ağzını yüzünü yamuşturan sevgili okurlarıma da bir çift sözüm olacak: Yapmayın evladım.
.

6 yorum:

fevkalade olağan dedi ki...

bi serinin ikinci filmini bekermişçesine bi heyecanla beklediğim bi yazıydı.. beklediğime değdi doğrusu.. yazar yine fevkalade anlatımıyla okurlarının aklını aldı.. afferim ulan.. ama ben bu hikayeyi biliyodum..

Aylin Balboa dedi ki...

Senin bilmediğin bi beş vakit namaz, o da işine gelmiyor kerata.. Keh keh keh.

Serdar Nalçakar dedi ki...

üçüncüsü için yapımcılar görüşmelere başlamış diyorlar.

cündebaz dedi ki...

başroldeki karı değişecekmiş. pardon kadın.

Aylin Balboa dedi ki...

Üçüncüsü için bir süre inzivaya çekilmeyi düşünüyorum çünkü ilk ikisinin yazım aşamasında çok yıprandım. Üretim sürecim çok sancılıydı. Gerçi osurunca geçti sonra.. O biraz enteresan oldu aslında ya neyse.

Baş roldeki karı derken annemi kast ettiysen asıl senin anandır ulan hayvan herif! Ha yok entelim, anana ne kastım olacak, ben senden bahsediyorum diyorsan hadise çıkarmam tabi.

cündebaz dedi ki...

estağfirullah entelim, tabiki de senden mevzu bahis şeyetmişim orada. lakin anlaşılan ki friends izliyormuşum o yorumu yaparkene ondan olmuş o. üçüncü filmde de ufak bir rol verirsen çok sevaba geçer. 6ay ömrüm kalmış olabilir.