6 Ekim 2009 Salı

Münferit Telkin!

.
Koşma. Dur. Sakin ol!

Kaçan bir şey yok. Başka bir hayat yok. Maruz kalacaksın. Taarruzun sonu yok.

Sokaklara çık. Çocukların yüzüne bak. Yaşlıların yüzüne bak. Onlardan büyük milli eğitim bakanlığı yok.

Önemseme. Unutmaman gereken çok az şey var. Geçmiş geçti. Bugün geçiyor. Yarın geçecek. Zamanın sonu yok.

Dahil olma. Üstünde durma. Çok soru sorma. Sorularının cevabı yok.

Kimseye kızma. Kimseyi üzme. Kimseye değme. İki kişinin sığacağı herhangi bir ömür yok.

Acziyetini bil. Kendini bil. Haddini bil. Bilmekten usanma. Oku. Sayfalara sıkışma. Ağacı oku. Toprağı oku. Suya bak. Göğe bak. Dinle. Anla. Dur.

Koşma. Dur. Sakin ol!

O taş ordaysa ordadır. Değiştirecek kudretin yok. Elinden gelen bir şey yok. Hiçbir dilde izahı yok.

Mütevazı olma. Ukalalık yapma. Herkes kadarsın. Değişik bir şey yok. Mertebe atlamanın gereği yok. Mesela şimdi, dünyanın herhangi bir yerinde ölen herhangi bir osuruk böceği için farkeden bir şey yok.

Rabıta sadece akıl ve yürek arasında. Başka yollar aramanın lüzumu yok.

Koşma. Dur. Sakin ol. Sakin ol. Sakin ol...
.

10 yorum:

Adsız dedi ki...

Beğendim

Pabuc dedi ki...

Ben beğenmedim...

Bayıldım...

fevkalade olağan dedi ki...

hani bana telkin.. böle de münferit müslümanlık olmaz.. özellikle o "sakin ol" telkinlerinden bi paket de ben istiyorum.. hem mideye de iyi geliyomuş..

sami hazinses dedi ki...

bende reflü var ya, ona da bir reçete.

Godsyndrome dedi ki...

Ben de senin blogda "bidost" olmak istiyorum ama başaramıyorum lan :(

Aylin Balboa dedi ki...

Adsız; eyvallah.

Devenin bale pabucu; eyvallah +

Bilom; valla fazlası bende de yok ama benim paketten kullanabilirsin problem değil. Hem aynı gök altında senin benim mi var lan. Bitince de bırakırız olmadı. Zaten bi sikime yaramıyor.

Zaami; o maraz bende de var la. Midem benimle yaşamaya tahammül edemeyip ayrı eve çıkmak istediğin geçtiğimiz günlerde sancılı bir eylemle açık seçik belirtti. Ama bu tip isyanlara boyun eğecek değilim elbette. Bırak ne hali varsa görsün şerefsiz.

Godsy; aman diyorum, sakın diyorum. Ben senin kadar sabırlı biri değilim. Bu ayar iyi.

Adsız dedi ki...

vallahi beğendim.
sükuneti aramak,daima aramak.

geçen gün izlediğim filmde geçen söz:
yürümek kâfidir,yalnızca yürü!

kaba şimşek dedi ki...

BEYLER SAKİN!

Everfever dedi ki...

Muhteşem :)

avaz dedi ki...

budur