31 Aralık 2013 Salı

Size biraz bilinçlerimi akıtmak isterim.

.
Merhaba sevgili okur bireyler;

Klişe bir yılbaşı yazısıyla sizlere bütün yıl ne boklar yediğimi anlatmayı planladığım bu yazıdan şu anda vazgeçiyorum. Bu sefer biraz çabuk oldu farkındayım ama sonuçta size ne benim hayatımdan ve tohumunuza para mı saydım, ibneler.

Şu anda masamın üzerinde bit kadar bir kedi dolaşıyor. Yazıya başladığımda, masanın üstündeki bir kitaba sıçtı ve silmeye üşendim. Her yerin bok olması saniyeler sürmedi. Boka basıp basıp bütün eve sürdü. Evladımın boku resmen bölünerek çoğaldı. Bu çok boklu paragrafı burada bırakıp bok temizlemeye gidiyorum.

Hayat kısa. Kediler sıçıyor.

Yeni yılınız bıldırcın olsun.
.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

böyle boklanmış bir yazıya bok atmadan geçmek bokluğun önde gideni anlamı taşıdığından cevabın bokunu çıkarmadan geçemedim ve şuraya çömüp boklu kahvenizden içmeye geldim.
bak aslında kahve demişken bir hangi belgeselde gördüğümü hatırlayamadığım kahveler çok acayip fahişe fiyatlara satılıyordu..bu kahvelerin özelliği ise bir maymunun içinden geçiyordu..evet gerçek anlamda içinden geçiyordu -ki bu muşmula maymuşko henüz tazecikken kahvelerin tohumlarını yiyen bir zibidiydi ve bu zibişko esmer tazeleri yedikten sonra osuruklu hazmı esnasında mide asitleriyle beraber yediği muhteviyatı bağırsaklarına ordan da anüs medeniyetine gönderdikten sonra tekrar fotosentez yapılabilmesi için günışığı huzuruna çıkarıyordu..bunu fırsat bilen papua yerlileri ivedenlikle bu bokları topluyor, kurutuyor, bokların arasında kalan kahve tohumlarını ayıkladıktan sonra o biçim paraya satıyorladı..bittabi yerliler bunu direkt satamaz nitekim arada bi dünya aracı var..onlar da boktan para kazanırlardı.bok deyince aklıma geldi..boktan birşeydi ama rüya mı, gerçek mi bilemedim.

Beste Yaprak dedi ki...

YENİ YAZI YAZZZZZZ! Of! Bu ne lan böyle? Günlerdir ne umutlarla ekrana yapışıp yeni bir yazı görmek için heyecanla ve merakla siteyi açtığımı ve sonra aynı yazıyı görünce ne yapacağımı bilemez halde eski yazılara dönerek kafa dağıtmaya çalıştığımı biliyor musun sayın yazar şahıs? Veya "yazmaz şahıs" diyeyim çünkü yazmıyosunnnn!
Sevgiler.
NOT 1:Hayranınım.
NOT 2:"Adsız" sen misin? Yani böyle boklu konular falan. Bi de önceki yazılarda da üslubunuz benziyodu da.

Aylin Balboa dedi ki...

Hello Beste; n'aber? Adsız ben değilim, gayet adlı bi insanım bildiğin gibi. Yeni yazı da niçin yazmayayım elbette yazıcam ama ondan önce not1'ine dayanarak daha fazla sevineceğini düşündüğüm bir meseleyi halletmem gerekti. Netleşsin haberdar edicem.

sevgiler <3

D!mple Rock dedi ki...

hahahahah yazın abok atacak değilim şaka bir yana üslubunu sevdim, bol sans!

sohbet siteleri dedi ki...

Samimi bir yazı...DD